Cea mai bună braziliancă” este licenţiată în Drept!


Ellaine Alves, votată „cea mai bună braziliancă” de un post de televiziune din ţara ei, superba mulatră nu posedă doar un corp de invidiat, dar şi o minte sclipitoare.

Întrebată care este punctul ei forte, frumoasa din Ţara Cafelei răspunde, prompt: „Inteligenţa! Şi asta aştept şi de la cei din jur. Dacă vorbesc cu cineva şi nu îmi demonstrează în zece minute că este inteligent, nu mai am ce discuta cu acea persoană”.

Cam exigentă brazilianca, nu?! Ei bine, rigiditatea este una dintre trăsăturile Ellainei. Alături de ambiţie! La 27 de ani, se poate lăuda cu o diplomă în Drept, numai că, din păcate pentru ea, nu prea are timp de a practica această meserie. „Sunt licenţiată în Drept, însă nu prea am avut când să o fac pe avocata! Pe viitor voi practica, cu siguranţă. Acum, însă, urmez un curs la Teatru. Visul meu dintotdeauna a fost să fiu actriţă”, explică mulatra.

Nu vă lăsaţi însă păcăliţi! În pofida măştii de fată cultă, splendidul model brazilian ascunde un chip de felină gata mereu de atac. „Ştiu că, în pat, trebuie să îi lăsăm pe bărbaţi să se simtă şefi, însă eu doar îi las să creadă asta. În dormitor, eu dictez şi eu comand!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu