remorcă, unde vatmanii nu-i pot vedea: „Am constatat, după două săptămâni de la montare, că validatoarele sunt tăiate cu cuţite şi nu ştiu ce obiecte ascuţite, sunt distruse. Avem asigurare, într-adevăr, pentru ele, acest sistem este asigurat, dar nu cred că este normal ca să găsim, tot la a treia, a patra zi, câte un validator distrus... Nici n-am apucat să facem probele funcţionale că ele sunt distruse şi aruncate. La troleibuze este mai simplu pentru că avem camere de supraveghere, înregistrăm şi transmitem la Poliţie, dar n-am avut niciun caz la troleibuze, sunt bine informaţi...”, spune directorul RATT, Ioan Goia. În decurs de o lună au fost distruse patru dispozitive, mai exact au fost tăiate şi luate cu totul, iar altele au necesitat reparaţii la sistemul de prindere. Directorul RATT crede că totul pleacă de la... curiozitate: „Am discutat şi cu colegii mei de la Tehnologia Informaţiei şi cred că cei tinerii s-ar putea să fie interesaţi şi de cum se pot falsifica aceste carduri”, consideră Goia. Reprezentanţii RATT spun că vor studia problema, pentru a vedea dacă au fost doar câteva cazuri sau aceste practici continuă.